Marketing Internetowy w 2017 roku

Napisany By alfred.p dnia Kwi 11, 2017 | 0 komentarzy


Branża marketingowa w Polsce jak i na całym świecie stale prze do przodu i jest wzbogacana o coraz to śmielsze sposoby internetowej reklamy. Niegdyś były to zwykłe banery na stronach internetowych czy wyskakujące przed filmami na serwisie youtube 30 sekundowe spoty. Teraz tych form reklam internetowych jest znacznie więcej o czym przekonasz się czytając ów artykuł.

Głośno ostatnimi czasy było o marce Reserved która to wykorzystała naiwność ludzi, ich zaangażowanie w pomoc aktorce podającej się za zwyczajną dziewczynę szukającą miłości i naszego polskiego Wojtka. Akcja była tak głośna że miliony polaków zaangażowało się w sprawę a marka Reserved wychodząca z założenia że nie ważne jak mówią, ważne by mówili i dotarła w ten sposób do wielu nowych potencjalnych klientów.

Bardzo popularnym sposobem na skuteczny marketing w sieci staję się lokowanie produktów w filmach o wysokiej popularności twórców internetowego wideo, którzy to w scenach swego filmu wplatają logo naszej firmy. W tym rodzaju reklamy mamy nieograniczone możliwości. Wystarczy dobrać odpowiedni kontent i twórcę np. osoba recenzująca sprzęt komputerowy dostaje telefon, słuchawki czy monitor do testów, sprawdza on jego funkcjonalność a widzowie z własnej ciekawości zaglądają do filmu widząc nasz produkt. “W dobie rozwoju technologicznego, gdy większość społeczeństwa ma dostęp do internetu i stale z niego korzysta metoda ta jest bardzo skuteczna.” – zauważa ekspert z agencji reklamowej Funktional.

Oczywiście poza tym sposobem na zaprezentowanie naszych wyrobów możemy również zahaczyć o najpopularniejsza metodę a mianowicie e-mailowy marketing. Każdy kto zaczyna stawiać pierwsze kroki w internetowym świecie jest wręcz zmuszony do posiadania konta e-mail które jako standard jest wykorzystywane do rejestracji na portalach społecznościowych i nie tylko. Posiadając lub kupując dostęp do bazy maili możemy rozpocząć reklamowanie się.

Warto dodać że użytkownicy przeróżnych portali bardziej skłaniają się ku reklamom zabawnym i ciekawym. Coś co potrafi rozbawić użytkownika sprowadza się bardzo często do przesłania takiej reklamy np. w postaci filmu dalej do swoich przyjaciół, a nasza reklama roznosi się viralowo po sieci. Jest to tak zwany marketing wirusowy i sprowadza się on właśnie do tego o czym napomniałem wyżej, często w tej formie marketingu to użytkownicy internetu pełnią główną rolę przekazu informacji.

VN:F [1.9.22_1171]
Ocena: 0.0/10 (0 głosów )
VN:F [1.9.22_1171]
Oceny: 0 (z 0 głosów)